Her vil du finne awarder og utfordringer jeg har mottatt fra mine bloggvenner







onsdag 23. februar 2011

Stylish Blogger Award


Tusen takk til skjønne Anette, med bloggen "Hjemme hos meg"
for denne herlige awarden!


Med awarden fulgte en utfordring om å fortelle 8 ting om meg selv;

- Jeg er en livsnyter - jeg elsker livet, og det dagene byr på!

- Jeg er person som helst ser det positive i ting - det negative vil jeg ikke bruke så mye energi på!

- Jeg elsker å kunne dra hjem til mamma og pappa, og være veslejenta ♥ ♥

- Vestlandet og Nordfjord står mitt hjerte nær, og jeg flytter nok hjemover med tiden...

- Nyter å kunne invitere gode venner til hyggelig lag

- Jeg er en kreativ jente, som aller helst skulle ønske det kunne vært mitt levebrød.

- Jeg elsker Hellas, og må dra dit en gang i året

- Jeg er en voksen jente, som har passert de 40, helt uten å ha forstått det selv...;o)

Og awarden, den sender jeg videre til ALLE dere gode bloggvenner,
og oppfordrer dere til å skrive noen ord om dere selv!


Go'klem fra Hildegunn

1 kommentar:

  1. Hei!
    Gøy du tok den da :)
    Da veit jeg litt mer om deg! Vi er like på veldig mange av punktene dine ser jeg ;)

    Ha en fin dag...

    Klem ;O)

    SvarSlett